Att Frispråka börjar med ett initiativ

Att börja är alltid det svårate, visst är det så? Hur ska man börja? Välkomna med ett hej eller hallå, men att inte fastna i formalieterna håller jag mig så simpel som jag bara kan, iallafall när det gäller att inleda.
 
Jag är en Frispråkare, en person som frispråkar och förhoppningsvis vill du frispråka med mig. Frispråka för mig är ett sätt att reda ut de många utmaningar du, jag och vi möter varje dag. För visst vet du med att vi inte är ensamma här i världen, en värld där ord och språklig förmåga är centralt. Men var bara lugn, jag kan lova dig att du kommer inte hitta dina rätta svar, men en start.
 
Denna blogg är politiskt och identitets obunden, så sorry men vem jag är kan jag inte bjuda på. Däremot kan jag lova er en intressanta åsikter, tankar och ideer. För let´s face it, visst är det dags att vi frispråkar lite mer här i världen.
 
Lev gott!
/Er Frispråkare
Frispråka | |
Upp