Om jag tänker nu kanske jag exploder

Bara jag som alltid funderar på vad orsaken är till varför man mår dåligt på olika ställen? Typ om du får ont i magen vad kan det vara? Var kommer det ifrån? Alltså det är inte så att jag är rädd eller helt paranoid men jag tycker bara det är intressant helt enkelt, de måste vara okej? Dagens tanke kan få mig att explodera så se mig som en tickande bomb som sitter och skriver ner sina sista tankar. Anledningen till detta är att jag har blivit drabbad av vår allas oönskade vän, huvudvärk!

Om du just nu säger:

-Nähä du jag har aldrig stött på denna vän så säger jag att du ljuger.

Japp 110% säker! Men eftersom jag är en så snäll person så ska jag förklara för dig som förnekar troligtvis för att du inte vet vad det är eller wtf why? Självklart för alla er andra med! Hur ska man mätta denna ovälkomna vän, få han eller henne nöjd och glad så ni kan slippa att få fler besök. Jo kära läsare, kalla mig D. Doktor eller le medicio men huvudvärk kan vara typ allt! Alltså såhär jag sökte på huvudvärk för jag tänkt det är nog bättre att förlita sig på 1177 än på mina egna små tankar men hör och häpna för det gjorde jag mina tankar stämde överens me fakta. Huvudvärk kan bero på stress, att du ser dåligt eller för att du sovit för lite. Det finns spänningshuvudvärk eller migränhuvudvärk tillsammans med en massa andra former avdåna vän. Så slutsatsen av detta är att vår vän är en shapeshifter. Huvudvärk blev plötslig mycket coolare. Om du däremot fortfarande tycker han eller hon är en pain in the ass så tipsar jag om naturliga åtgärder som äta, sova, chilla och varför inte knulla (har faktiskt sett forskning på att detta ska minska spänningen och därav stressen)

Ha iallafall en fortsatt bra dag och kom-ihåg att frispråka är vägen till allt!

/Er Frispråkare

Frispråka | |
Upp