Gissa känslan

Att gissa sig fram till en känsla är iprincip det jag har gjort nu i två dagar därav inget frispråkande mer än en massa tankar i mitt huvud och ja jag veet jag borde skriva ut det frispråka mer lixom och det är precis vad jag i fprtsättningen kommer att göra. problemet har bara varit att hur ska jag kunna beskriva för er något jag inte förstår själv? Haha jäkla skämt detta. 
 
Ni kanske själva har känt en känsla meen inte riktigt vetat hur ni ska förklara den för någon eller inte minst för er själva. Precis den känslan har jag känt nu i några dagar. Alltså jag börjar nästan skratta varjegång för jag menar jag är ingen som bölar, som klagar eller som sätter på mig någon offerkofta det är jag inte. Men vafasen lite trött blir man ju på det efter några dagar. Dock kan jag känna en nervös känsla blkandad med förväntingar som blir förstörda. Typ som att byga ett hus i sanden och förävnta sig det ska bli ett sandslott och sen blev det inte de o boom så river du det. Visst är mina små liknelser underbara kära läsare tro mig jag veet. 
 
Låååt mej skratta av mig lite, hahahahahahahahahaha
 
Såå nu e jag klar, lika klar som med detta inlägget och vet ni vad jag säljer min offerkofta till er kära läsare! 50 spänn, nästan rea.
 
/Er Frispråkare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frispråka | |
Upp